We zijn halverwege ... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Anoeska Matthijs - WaarBenJij.nu We zijn halverwege ... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Anoeska Matthijs - WaarBenJij.nu

We zijn halverwege ...

Door: Anoeska

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

15 Januari 2014 | Indonesië, Batavia

Hallo iedereen!

Vanuit Jakarta een berichtje van ons. Vlucht naar Kuala Lumpur is goed gegaan, helaas een beetje weinig beenruimte dus het slapen ging niet echt lekker. De crew was wel ontzettend aardig, Matthijs werd zelfs aangesproken omdat hij (dachten ze) zoveel reisde. Ze hadden het natuurlijk over Piet, haha wel leuk dat ze dat weten en er gelijk iets over zeggen. We werden wel meteen heel goed verzorgd en er werd zelfs voor gezorgd dat onze maaltijden gereserveerd werden zodat ze niet ineens op waren. Aardig! Op Kuala Lumpur hebben we even op de luchthaven gewacht terwijl het vliegtuig werd schoongemaakt. Daarna weer verder maar Jakarta. Jeetje, ik heb er zo onderhand wel hele slappe en verkrampte benen van gekregen maar ... we zijn er nog niet!

Terwijl ik dit typ zitten we even bij Starbucks uit te rusten en onszelf bij te tanken met koffie. Spotgoedkope koffie welteverstaan, voor twee koffie en een donut rekende we 89.000 rp af. Omgerekend zo' €5,51 ! Dat is altijd fijn haha.
Ik heb net even met mijn ouders ge-skypet, vond het heel fijn ze even te zien en te spreken. Zo, ik ga een einde breien aan dit verhaal. We gaan hier nog even wat rondlopen en om 22.00 (tijd hier in Jakarta ) gaan we weer borden en eindelijk naar Melbourne!

Tot snel,
xxx ons.

• 15 Januari 2014 - 22:01

Monique:

Hallo lieverds!

Jullie zijn 1 dag weg en we hebben al regelmatig contact gehad.
    Heel fijn om jullie via Skype te zien!
    Zoals iedereen kijk ik erg uit naar alle reisverslagen.
    Ben in ieder geval heel benieuwd !

Tot gauw en xxxxx van mij

• 16 Januari 2014 - 21:57

Trudi:

Wat heerlijk dat jullie in de hitte even een paar dagen kunnen bijkomen bij Ashley en Sandra. Veel drinken hoor (en dan bedoelik natuurlijk geen bier ofzo!).
    We hebben via oma ook nog enkele adressen doorgestuurd. Misschien hebben jullie daar iets aan! Veel plezier in het buiten huis.
    Love to all!
    Trudi