Een productief dagje - Reisverslag uit Carisbrook, Australië van Anoeska Matthijs - WaarBenJij.nu Een productief dagje - Reisverslag uit Carisbrook, Australië van Anoeska Matthijs - WaarBenJij.nu

Een productief dagje

Door: Anoeska

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

20 Januari 2014 | Australië, Carisbrook

De meesten van jullie liggen waarschijnlijk nog te slapen, in Nederland is het nu 5.14 maar wij zijn al een tijdje wakker. Gelukkig hebben we wel heel goed uit kunnen slapen, dat was blijkbaar nodig haha.
Matthijs heeft eerst even een potje pool gespeeld met Tyson en daarna kregen we een 'meat pie' als lunch. Super lekker! Vandaag blijven we de hele dag binnen, met 23 graden pff, om te zoeken naar huizen en een baantje. Matthijs kreeg vandaag te horen dat hij een 6 heeft gehaald voor een hele belangrijke toets, dus hij is natuurlijk helemaal blij!

Morgen staan we vroeg op en dan gaan we Melbourne in om te zoeken naar huisvesting. Ik heb net een hoop brieven geschreven die ik dan uitprint en meeneem om daar af te geven aan o.a. Starbucks filialen. Dus vandaag is een productieve dag. Is ook weleens goed toch?

Tot het volgende verslag!
-xxx-

  • 20 Januari 2014 - 09:44

    Yara:

    Zo ik heb is even alle verslagen gelezen! Leuk hoor, ik ben wel een beetje jaloers nu!! Gefeliciteerd Matthijs met je cijfer. Succes vandaag met een baantje en huisvesting zoeken.

    Groetjessss

  • 20 Januari 2014 - 12:12

    Esther Kerkhof:

    Helemaal top jongens !
    Een neef van mij heeft dat ook gedaan en is er blijven wonen .
    Mochten jullie nog in Brisbane komen daar woont hij en heeft een eigen winkeltje.
    Kan ik hem mailen of hij een baantje heeft hahaha Australie is zooooo groot.
    Ik hou jullie in de gaten heel veel plezier!
    Gr Essie

  • 20 Januari 2014 - 12:38

    Anoeska:

    Hee Esther,

    Wat leuk dat je reageert! We blijven 5 maanden in Melbourne en gaan daarna rondreizen, dus als het goed is heb ik dan geen baantje meer nodig. Weet niet of we langs Brisbane komen maar ik houd het in gedachte.

    Liefs,
    Anoeska.

  • 20 Januari 2014 - 19:10

    Carla:

    Helaas geen HEMA mocht het nodig zijn kan je me als referentie opgeven...heel veel succes met solliciteren en heel veel plezier. .lekker genieten van het mooie weer...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoeska

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 8069

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 28 Augustus 2014

Australia, here we come!

Landen bezocht: