Dagje strand - Reisverslag uit Burwood, Australië van Anoeska Matthijs - WaarBenJij.nu Dagje strand - Reisverslag uit Burwood, Australië van Anoeska Matthijs - WaarBenJij.nu

Dagje strand

Door: Anoeska

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

02 Februari 2014 | Australië, Burwood

Hallo iedereen!

Daar zijn we weer. Wat is het warm hier, nu ik dit typ (het is hier nu bijna half 9 's avonds) is het gewoon nog steeds 40 graden. In onze slaapkamer is het een graad of 10 warmer dus dat is echt niet te doen.
Gisteren (zaterdag) zijn we lekker een dagje naar het strand geweest. Op Matthijs z'n stage werd St. Kilda aangeraden dus daar zijn we met de tram heen gegaan. Het weer was toen wel iets beter, nog steeds erg warm maar het waaide iets meer. Voordat we het strand opgingen kwamen we nog langs een Luna Park (soort klein pretpark voor kinderen). Daar móesten we natuurlijk even heen. Daarna meteen het strand opgegaan en de zee ingedoken. Even afkoelen! Het strand was erg smal, je lag bijna meteen in het water haha.
Na een paar uurtjes zijn we wat wezen eten en hebben we nog even rondgelopen langs allerlei leuke winkeltjes en eettentjes. De sfeer was echt ontzettend gezellig en relaxt, het liefst hadden we ook nog even een ijsje gegeten maar wat ze hier normaal vinden is voor ons behoorlijk prijzig! Dat hebben we dus maar overgeslagen.

Al met al was het een leuk dagje. Heel even niet bezig zijn met een baan en andere dingen. Vandaag zijn we, behalve naar de supermarkt, nergens heen geweest. Het was gewoon te warm en zelfs het naar de supermarkt lopen was slopend vanwege de hitte.
Ben benieuwd hoe we gaan slapen vanavond. Ohja en zoals altijd heb ik natuurlijk een hoop foto's gemaakt maar onze ruimte om foto's op te slaan is vol. Ik zet ze allemaal op Facebook dus hierbij de link:

Heel veel liefs,
2 smeltende Hollandertjes.

• 02 Februari 2014 - 21:40

Trudi:

Hé smeltende Hollanders. Toch maar veel water drinken denk ik dan. Dat helpt beter dan een ijsje. Zijn jullie eruit gekomen met DUO? Mooi huis zitten jullie zeg! Modern! Nou, hier is het weekend bijna over en begint de dag daar weer. Oma en ik hebben de foto's bekeken en hebben er zin in. Oom Piet en tante Elly, blijven nu toch thuis en daar kunnen we dan slapen..dat is mooi!
    Nou, lieverds, succes maar weer.
    Trudi

• 08 Februari 2014 - 21:58

Arie En Wil:

Hoi Matthijs en Anoeska,
    Wat een hitte daar zeg, houden ze daar ook siesta??Of blijft het tot `s avonds laat zo warm.
    We sturen wat wind en regen naar jullie toe, daar hebben we afgelopen week genoeg van gehad!
    Idee`tje kan Anoeska geen ijsjes gaan verkopen, dan kan zo zo zelf er af en toe van snoepen:)
    Leuk om jullie berichtjes te lezen, houdt moed Anoeska!
    Groetjes van Arie- Wil, en ook van Marco...

• 10 Februari 2014 - 10:12

Anoeska:

Hee Arie en Wil,

Wat leuk dat jullie ons gevonden hebben! Het blijft tot 's avonds laat ook nog erg warm hier helaas, slapen is dan soms ook bijna niet te doen. Dat is nog niet eens zo'n slecht idee, ijsjes verkopen haha. Je weet maar nooit!

Groetjes van ons!