Druk bezig - Reisverslag uit Burwood, Australië van Anoeska Matthijs - WaarBenJij.nu Druk bezig - Reisverslag uit Burwood, Australië van Anoeska Matthijs - WaarBenJij.nu

Druk bezig

Door: Anoeska

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

17 Februari 2014 | Australië, Burwood

Zo dan, het is even een tijdje stil geweest maar dat betekent niet dat er helemaal niks gebeurd hier. Integendeel, afgelopen zaterdag zijn we weer naar Melbourne geweest (het word saai ik weet het). Daar hebben we lekker Mexicaans gegeten en we wilde allebei nog heel graag naar de film The Wolf of Wallstreet. Dus zijn we daar naar de bioscoop geweest. Wat een gave film was dat! De film duurde bijna drie uur, we kwamen kwart over 12 's avonds de bioscoop uit en besloten daarna nog even wat te gaan drinken in een gezellig café/disco.
Al met al waren we om kwart over 4 's nachts thuis. Het was erg gezellig!

Die zondag zijn we samen naar Camberwell (winkelstraat) geweest om even te kijken naar de winkels. We hebben samen overlegd en afgesproken dat ik zelf naar Camberwell en Vermonth South (winkelcentrum) ga om CV's af te geven bij winkels. Als daar na twee weken nog niks uitkomt ga ik kijken wanneer ik weer terug ga naar Nederland. Wel ga ik na 1,5 week bellen en ga ik langs bij de winkels waar ik nog geen reactie van heb gehad om even te vragen hoe of wat. Just in case, je weet maar nooit! Ik zou het heel vervelend om weer terug te moeten naar Nederland maar dan heb ik in ieder geval mijn best gedaan.

Dat gezegd hebbende, vandaag heb ik de eerste stap gezet en zo'n 25 CV's langs gebracht in Camberwell. Bij een koffie tentje kreeg ik meteen een soort gesprek, er werd gevraagd waarom ik hier was, voor hoelang en hoeveel jaar barista ervaring ik al had. Helaas wilde ze daar iemand met meer ervaring. Teleurgesteld droop ik weer af .. Bij veel winkels kreeg ik meteen te horen dat ze niemand zochten maar anderen zouden het me laten weten, dus ik hoop op het beste!
Als Matthijs straks thuis komt gaan we lekker pizza halen, vind wel dat ik dat heb verdiend na vandaag toch?

Dat was het weer voor vandaag.
Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat in Nederland en het niet te koud is, haha.

Heel veel liefs,
ons.
ps: er staan weer wat nieuwe foto's op mijn Facebook --> https://www.facebook.com/anoeska.landzaad/media_set?set=a.10200713983326889.1073741825.1680792812&type=1

  • 17 Februari 2014 - 13:09

    Hans:

    Hallo doorzetters,
    Ondanks dat we regelmatig Skypen toch weer leuk om op jullie blog een berichtje te zien verschijnen. Het bljkt dat jullie je toch nog kunnen vermaken ondanks de druk van het moeten vinden van werk en het in de gaten houden van de financien. Als ik zo die aantallen C.V's zie passeren (25 !) plus de CV's die jullie al in Melbourne hebben afgegeven dan ben je redelijk tot het uiterste gegaan om iets te vinden.

    Het weer is hier redelijk van slag (het is eerder Herfst dan Winter) maar dat geldt niet alleen voor Nederland, een deel van Engeland staat al sinds begin januari onder water en in Japan en de U.S. vallen er bakken met sneeuw.

    Ik hoop dat jullie genoten hebben van de pizza en kan verder alleen maar zeggen 'Keep up the good spirit!'. Groetjes en XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoeska

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 8059

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 28 Augustus 2014

Australia, here we come!

Landen bezocht: