Bye bye Melbourne! - Reisverslag uit Bendigo, Australië van Anoeska Matthijs - WaarBenJij.nu Bye bye Melbourne! - Reisverslag uit Bendigo, Australië van Anoeska Matthijs - WaarBenJij.nu

Bye bye Melbourne!

Door: Anoeska

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

16 Juni 2014 | Australië, Bendigo

Hi iedereen,

Even een kort verslagje vandaag. Het is op dit moment half 1 's nachts hier in Bendigo (een stadje twee uur buiten Melbourne). We zijn hier vanaf vorige week zondag en hebben even een week bij kunnen komen van al onze belevingen in Melbourne. We hebben het ontzettend naar ons zin gehad en ook nu hier weer in Bendigo maar we kunnen nu niet wachten tot we naar Perth gaan. En dat is morgen!

Heel vreemd om te beseffen dat het al zover is, de tijd lijkt steeds sneller te gaan en ik vind het ergens ook wel jammer en raar dat we hier weggaan. Hopelijk komen we hier nog eens terug. Matthijs zijn familie heeft super goed voor ons gezorgd en daar ben ik ze heel dankbaar voor. Zonder hen had het niet zo makkelijk en fijn geweest als het nu is.
De koffers hebben we vandaag ingepakt. Voor mijn koffer hadden we al 30 kilo ingevoerd toen we onze vlucht boekte bij Tigerair maar nadat we zagen hoeveel zooi we bij ons hadden hebben we Matthijs zijn koffer ook maar 'ge-upgrade' naar 30 kilo haha. Het was even een gedoe maar alles is uiteindelijk gelukt en we zijn klaar om te vertrekken.
Morgenochtend gaan we om 9 uur met Sandra mee naar haar werk om online in te checken en alles uit te printen waarna we de trein om 10.35 pakken. We stappen onderweg uit bij een station genaamd Sunbury en daar zullen we een bus nemen die rechtstreeks naar het vliegveld rijd. Als het goed is komen we daar om half 1 's middags aan en ons vliegtuig vertrekt om 15.00. Tijd zat dus.

Zo dat was even een 'snelle' update over hoe het nu met ons is. De volgende update zal ik schrijven vanuit Perth, ik ben heel erg benieuwd en kan niet wachten tot ik in het vliegtuig zit.

Dank jullie wel voor het lezen en tot snel!

Liefs,
ons.

• 16 Juni 2014 - 16:59

Alexandra:

alvast een fijne reis en geniet van het laatste deel van jullie avontuur ^^ ik spreek je & zie jullie snel ! xo

• 16 Juni 2014 - 19:11

Trudi:

Well, have a safe trip and look outside the plane. You can see a lot when it is not too cloudy!
    Bedank Sandra en their family maar goed want het is wel heel erg fijn zoals ze jullie hebben opgevangen.

je moeder

• 17 Juni 2014 - 16:01

Co:

goede reis terug!

• 17 Juni 2014 - 19:48

Hans:

Hallo Anoes & Matthijs,
    Leuk weer eens een verslag van jullie te zien, dan kan ik iedereen weer even bijpraten en de oma's het uitgeprinte verslag laten lezen.
    Na een toch wel wat roerige vlucht zijn jullie inmiddels alweer in Perth gearriveerd (Mama liet vol trots de Whatsapp met foto's zien) en kan het volgende avontuur beginnen.
    Wij gaan straks nog maar wat extra kastruimte vrijmaken in jullie kamer bij ons thuis, want blijkbaar is er in ieder geval 60 kg bagage in aantocht!
    Geniet van het laatste traject van jullie reis en in ieder geval juichen voor het Nederlands elftal tegen Australie ook al zitten jullie op vijandelijk gebied :-)

Groetjes vanuit een voetbalgek Holland!

• 18 Juni 2014 - 11:28

Lara:

Hahaha, en ik maar denken dat vrouwen altijd teveel bagage hebben.

Have fun x