Australia, here we come! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Anoeska Matthijs - WaarBenJij.nu Australia, here we come! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Anoeska Matthijs - WaarBenJij.nu

Australia, here we come!

Door: Anoeska

Blijf op de hoogte en volg Anoeska

14 Januari 2014 | Nederland, Delft

Joehoeee het is bijna zover! Over een paar uurtjes zitten wij in het vliegtuig op weg naar Australië. Het is allemaal heel spannend en ineens gaat het heel snel. Ons huis is bijna helemaal klaar, opgeruimd & schoongemaakt. Mijn koffer is al ingepakt, alleen Matthijs heeft het voor elkaar gekregen dat 'ie op het laatste moment zijn koffer nog moet inpakken.

Dit was alvast even een kort berichtje, we gaan nu snel verder met alles regelen en klaarmaken en vanavond gaan we eindelijk weg! Wij willen graag iedereen bedanken die ons de laatste tijd hebben geholpen met dingen regelen en deze grote stap iets makkelijker hebben gemaakt voor ons. Wij hopen dat jullie ons hier blijven volgen!

Tot snel iedereen!
-xxx- ons

• 15 Januari 2014 - 01:26

Anique:

Lieve Anoeska en Matthijs!
    Vanavond hebben we jullie uitgezwaaid en nu zitten jullie dan eindelijk in het vliegtuig! De afgelopen maanden Ijn exht megasnel voorbij gegaan. Als jullie tijd in Australië net zo snel voorbijgaat.....
    Geniet vooral van deze unieke ervaring. Ik hoop snel weer een update te lezen!!
    Heel veel liefs en een goede reis gewenst verder!
    XXX Anique!

• 15 Januari 2014 - 16:40

Annie :

Hoi reizigers,
    Zojuist bij mamma en pappa Landzaad langs geweest en gehoord over jullie vertrek en deze blog. Bert en ik gaan jullie zeker volgen.
    Spannend!
    XX Annie